A megoldás elsősorban internet-, kábeltelevízió- és telefonszolgáltató cégek igényeit elégíti ki. A nyújtott szolgáltatásokat pontosan működteti, felügyeli. Nagyon egyszerűen kezelhető és bármikor költséghatékonyan bővíthető. Előnye ezek mellett, hogy jól paraméterezhető és testre szabható.
Nyilvántartás, ügymenet moduljai segítik az ügyfelek nyilvántartását, az ügyfélszolgálat működését nemcsak hasznos adatokkal, de gyorsan elérhető és jól átlátható ügyféltörténettel. Emellett ezek a modulok felelnek a szolgáltatások nyilvántartásáért, a szerződések kezeléséért. Itt kezelhetőek a marketing számára fontos akciók és a vezetés számára is hasznos riportok.
Pénzügy modulok az ügyfelek pénzügyi tranzakcióit követik, koordinálják az árazást, számlázást, a be- és kifizetések nyilvántartását.
Működtetés, provisioning modulok felelősek a szolgáltatások működtetéséért előre beállított értékeknek megfelelően, de ezen modulok szabályozzák az aktiválást, szüneteltetést, illetve a szolgáltatások minőségét.
Extra (kényelmi) modulok közé tartozik a kintlévőségkezelő-, e-ügyfélszolgálat-, online megrendelő-, e-számla-, számhordozás modul, és sok más hasznos, az ügymenetet, ügyintézést könnyítő modul, amely nem feltétlenül szükséges a működéshez, de rengeteg időt, energiát és pénzt spórolhatnak vele ügyfeleink.